Оформете краката си за 2 седмици

Харесвате ли бедрата си? Ако ли не, то това е вашата статия 😉

Ако търсите подходящи упражнения с които да стегнете бедрата и да оформите краката си, то тогава отделете 5 мин. и прочетете целия материал. Попаднахме случайно на тази статия, но се оказа страшно интересна. Не е необходимо да прекарвате часове във фитнеса, особено ако не можете да си го позволите. Всичко което ви е необходимо е 20 мин. на ден., които да посветите на краката си.

И така:

Първото нещо, което трябва да направите е да забравите, че съществува асансьор. Качвайте се по стълбите винаги, когато ви се удаде възможност да го правите.

Следващото упражнение се казва: планинско катерене. Разбира се не е необходимо да изкачвате върхове всеки ден ;). Единственото нещо, което трябва да направите е да поставите ръцете си на стената. Уверете се, че лактите ви са изправени и позволяват на тялото ви да бъде под ъгъл. От тази позиция направете една крачка напред с десния си крак. След което бързо променете краката, така че левият ви крак да излезе напред. Правете това упражнение около 3 мин.

Упражнение 3: Напъди  с ляв и десен крак .Трябва да застанете с десен крак напред докато левия остане назад в една линия. От тази позиция приклякате напред , след което връщате в изходно положение, без помощта на ръцете. Правете  3 серии от по 20 напъда с всеки крак.

И последното упражнение е полуклек: Това е същото като обикновените клекове, но е малко по-лека версия 😉

Изправете се и разтворете краката на широчината на раменете. Започнете да клякате, но преди да се изправите задържайте за около 5 сек. Правете две серии по 25 бр.

Тези упражнения ще ви помогнат да стегнете и оформите бедрата. Ще се почувствате по-пъргави, стегнати и неимоверно самочувствието ви ще се повиши. Усмивката ще е на лицата ви и ще изглеждате по-добре от всякога!

Можем да ви пожелаем УСПЕХ дами!

 

 

източник: ladymagazine.bg

снимка:shape.com

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.