TABATA Предизвикателство – Ден 4

Ден 4/30!

Как се чувствате?

Не знам за вас, но при мен мускулната треска се усеща добре, което ме радва. Това означава, че се натоварвам и упражненията работят.

Готови ли сте да започнем с Ден 4?

Днес ще направим 3 упражнения за горна част, 3 упражнения за долна част и 2 за корем. Упражненията се правят в следната последователност 20 секунди работа в темпо /не е нужно да броите, просто си пуснете хубава музика и таймер/ и 10 секунди почивка след всяко. Почивката между всеки отделен кръг е не повече от 60 секунди. За една качествена ТАБАТА правим минимум 4 кръга.

Ето и упражненията за днес:

  1. Крис – Крос
  2. Клек с отскок
  3. Плие клек
  4. Лицева опора с разминаване (ако ви е трудно да я правите по този начин пробвайте с женска лицева опора, което ще рече да подпрете колената на пода)
  5. Лицева опора за трицепс /виж позицията на тялото във видеото/
  6. Лицева опора с разтягане /виж позицията на тялото във видеото/
  7. V преса със сгънати крака
  8. Снежен ангел 😉

Ако искате да има максимален ефект от това предизвикателство ви съветвам да промените и начина по който се храните. Разделете менюто за деня на 5 хранения – 3 основни и 2 междинни закуски. Заложете на протеините и полезните мазнини, както и на храни, които ускоряват метаболизма. Пийте минимум 2,5 мл вода на ден и дишайте дълбоко. Кислорода ускорява всички метаболитни процеси в нашия организъм.

Важно е ако имате каквито и да било въпроси да питате за да можем да сме си максимално полезни!

УСПЕХ!

 

 

 

снимка: ladymagazine.today

 

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.