10-те най-полезни храни за плосък корем

На всички до болка ни е познато това, че да имаме плосък корем трябва всеки ден да правим поне по 400 коремни преси. В допълнение ще кажем, че има и храни, които спомагат този процес. Те са пълни с полезни вещества, намаляват подуването на стомаха и стопяват мазнините в долната част на корема. Заложете на тези храни в ежедневното си меню и ще видите резултат още първата седмица.

 

1. Кисело мляко

Богато на протеини киселото мляко можем да приемаме по всяко време на деня. Знаехте ли, че помага за плосък корем? Протеините в него ви помагат да контролирате желанието за храна и поддържа чувството на ситост дълго време. Може да добавите любимите си плодове и да превърнете купичка кисело мляко в чудесен десерт.

 

2. Горски плодове

berries
Pinterest

В тази категория спадат всички боровинки, малини, ягоди, къпини. Те са с ниско съдържание на захар и в същото време достатъчно сладки за да утолят желанието ви хапнете нещо сладко. Хапвайте по една чаена чаша всеки ден и те ще ви помогнат много в постигането на плосък корем. Освен това са пълни с антиоксиданти, а те се борят със свободните радикали в организма. Така че – заслужава си нали!

 

3.Яйца

Всеизвестно е, че яйцата са безспорен фаворит в списъка с полезните храни. Богати на естествени мазнини, аминокиселини, белтъчини и протеини. Хапвайки яйца на закуска не само ще се нахраните добре, но ще предотвратите последващи пристъпи на глад и ще ядете много по-малко през останалата част от деня.

 

4. Ядки

Да, веднага ще се съгласим с вас, че ядките са с високо съдържание на мазнини, но ако ги приемате контролирано и не прекалявате няма от какво да се притеснявате. Те носят чувство на ситост и много полезни вещества на организма ви, не издуват корема и ще се чувствате заредени с тонове енергия. Освен това мозъка ви ще е много по-свеж, ще стабилизирате нивата на захар и ще контролирате глада. Какво по-хубаво от това :)?

 

5. Риба

food-abss-1
http://womanitely.com/

Рибата ще ви помогне да засилите метаболизма си. Протеините, които се съдържат в нея засищат много добре организма. Наблегнете на риби като сьомга, сардиня, тон. Те са богати на омега 3 мастни киселини, които помагат да изгаряте излишните мазнини. Вкусно и здравословно!

 

6. Соя

Соевите зърна са изключителен източник на протеини, фибри и мощни антиоксиданти. Освен това може да ги ползвате както в салати, така и в супи и други ястия.

 

7.Киноа

food-abbs-2
http://womanitely.com/

Напоследък стана много популярна и има защо. Киноата съдържа 11 грама протеини и 5 грама фибри за 1/2 чаена чаша. Опитайте и определено ще ви хареса.

 

8. Ябълки

Ябълките са невероятни. Те са от онези плодове, които може да приемате всеки ден. Всяка ябълка съдържа 5 грама фибри, добре познати като пектин, който е естествен fat burner. Освен това са с ниско съдържание на захари и нискокалорични. Учените са доказали, че този който яде всеки ден поне по 1 ябълка, сваля повече килограми в сравнение с онзи който не го прави. Изядохте ли си вашата ябълка днес?

 

9. Зелена салата от бейби спанак

Богата на фибри и желязо, тази салата е една от най-добрите храни за плосък корем. Винаги когато хапвате риба я комбинирайте с такава салата.

 

10. Авокадо

food-abbs-3
womanitely.com

Много се е изписало за Авокадото, но то наистина заслужава всички похвали, защото е един от най-полезните плодове, който бихте могли да изберете за да се нахраните. Само резан от него съдържа 15 грама фибри и е достатъчно да задоволи глада ви. 1/4 чаша фреш от авокадо е достатъчна за да спомогне изгарянето на мазнините в проблемната зона на корема.

Както се убедихте тези храни са не само полезни, но и много вкусни така че защо не ги включите в дневното си меню? Освен това малките промени всеки ден водят до големи резултати! Запомнете това ;).

 

 

 

 

 

източник: ladymagazine.bg

снимки: womanitely.com

 

Все още няма коментари

Отговори

Твоят email няма да бъде публикуван.

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.