Тонизирай ръцете си за 7 дни

Колко често обръщате внимание на горната част на тялото си? С настъпването на есента все по-малко, тъй като изваждаме топлите пуловери и палта и ръцете вече не са показ. Да, но в момента в който стане малко по-топло и трябва да ги покажем какво се случва? Олелееее… и се започват стресиращи за тялото и психиката ви тренировки, които често пъти не водят до желания резултат.

И така мили дами, за да не се стига до такива ексцесии моля обърнете внимание на упражненията от снимката, отделете си 15 минути на ден, когато ви е удобно, снабдете се с чифт гирички минимум 3 кг. (лично аз ги правя с 5 кг., но това е според личното усещане) и да започваме. Може да почивате максимум два дни от седмицата. През останалото време не приемам извинения 😉

Tone-your-arms

 

Упражнение 1:

Вземете гиричките, разтворете краката на широчината на раменете, приклекнете леко и започнете да изтласквате ръцете назад, все едно ритате но с ръце. Това упражнение е за трицепс. Направете 3 серии по 10 повторения.

 

Упражнение 2:

Изправете се, разтворете краката на широчината на раменете, вкарайте таза напред и изпънете ръцете напред заедно с гиричките. Започнете да редувате свиване и изпъване напред, като при свиването ръцете са с дланите нагоре, а при изпъването с горната част напред. Получава се нещо ато загребване.

Направете 3 серии по 15 повторения.

 

Упражнение 3:

Вземете гирите, разтворете краката на широчината на раменете, ръцете са отпуснати до бедрата. Стегнете ръцете и започнете да ги разтваряте нагоре. Работи се за рамо. Препоръчвам 3 серии по 15, но ако ви е много може и по 10 бр.

 

Упражнение 4:

Изправени с гирите в ръце, краката леко разтворени, ръцете свити под прав ъгъл пред лицето започвате да ги разтваряте навън и да прибирате навътре. Направете 3 серии по 20.

С това упражнение работите и за гръб, не само за ръце.

 

Упражнение 5:

Седнете на пода, кръстосайте крака свийте ръцете в лактите и започнете да ги разтваряте навън. Гърбът се старайте да държите изправен и да дишате равномерно. Направете 3 серии по 20.

Почивайте по 30 сек. между всяко упражнение. Ако чувствате, че ръцете ви могат да понесат още един кръг повторете всички упражнения още веднъж. По този начин и резултата ще ви хареса повече. Не забравяйте да се разгреете преди да започнете да натоварвате ръцете. Пуснете си хубава музика, която да ви повиши тонуса и да направите упражненията с лекота.

 

УСПЕХ дами!!! Чакам резултат и отзиви.

 

P.S. Ако имате повече мазнини по ръцете седем дни няма да стигнат да ги изчистите и ще трябва повече упоритост, постоянство и търпение ;), особено ако никога преди не сте правили подобни упражнения.

 

 

 

 

източник:http://ladymagazine.today/

снимка: http://ladymagazine.today/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.