Във форма и след лятото!

Всяка жена иска да е във форма и да обира всички погледи, когато мине по коридора, и за тази цел се подлага на какви ли не мъчения. Ще се изненадаш обаче, че за да се радваш на добра форма трябва само да положиш малко усилия и да промениш дневния си график. Няма да повярваш колко бързо ще свикнеш и ще започнеш да се радваш на резултатите, когато усилията ти бъдат възнаградени.

Започни деня с джогинг! Независимо дали предпочиташ да тичаш сама или в компания, джогингът ще ти помогне да намалиш нивата на стреса и да изгориш доста калории. Единственото, от което имаш нужда, е парк или ненатоварена алея и музикален плейър.

sport2
stayinghealthy.info

Намерете някоя спокойна пейка в парка или направо на тревата и направете няколко серии по 20 коремни преси, след което продължете с клекове. Правете кратки почивки между сериите.

Карай колело! Всички хора, които не си падат по фитнеса на закрито, упорито залагат на колоезденето. Карането на колело сред природата е перфектната тренировка, която тренира тялото и зарежда духа с позитивна енергия.
Плуването е страхотно! Всеизвестно е, че плуването е едно от най-добрите упражнения за цялото тяло. То е най-добрият начин да оформиш тялото си и да поддържаш мускулите тонизирани без да натоварваш ставите. Освен това, ти дарява несравнимо разхлаждане и чувство за хармония.

Не забравяй и силовите упражнения! Не си мисли, че говорим за помпане с дъмбели във фитнеса! Нека оставим това на мъжете! Подбери подходящи силови упражнения, които ще ти помогнат да отслабнеш и да оформиш тялото.

 

 

източник:ladymagazine.bg

снимка:self.com

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.