7 храни срещу умората

Вие сте ангажирана млада дама, с две деца и съпруг. Имате натоварено ежедневие. Денят ви започва в 6.00 сутринта със закуска за цялото семейство, набързо обличане и приготвяне за работа, завеждане на децата на училище и детска градина и тн. Момента в който се паркирате пред офиса не знаете дали да си отдъхнете от препускането до този момент или да се мобилизирате за предстоящия натоварен работен ден! Ами след това?

Ако се опитвате да съчетаете натовареното ежедневие със здравословен начин на живот е много важно да знаете какво точно да ядете за да извлечете максимума енергия от храната. В противен случай рискувате умората да ви настигне много скоро и отново да започнете с хапване на бързо в най-близкия Mc’Donalds.

Включете в ежедневното си меню храните от списъка по долу и няма да съжалявате!

 

1. Спанак: Той съдържа много желязо, която е ключова съставка за да се чувствате пълни с енергия. Хапвайки си спаначена салата на обяд или добавяйки спаначено смути между основните хранения ще ви помогне да се чувствате бодри през целия ден.

2. Бобови култури: Зелен фасул или зрял боб няма значение, и двете са богати на фибри и протеини храни. Може да ги консумирате както на салати, така и под формата на ястия.

bean
Pinterest

3. Яйца: Безспорна една от всепризнатите суперхрани. Те са един от най-добрите източници на протеини който може да съществува. Не се притеснявайте от жълтъка в него има Витамин В и Д. Започвайки деня си с едно яйце си осигурявате нужното ви количество енергия до обяд.

4. Бадеми: Тези ядки са пълни с полезни вещества. Протеини, Омега-3, Омега-6, мед и тн. Бадемите ще ви дадат много енергия да продължите задълженията си без да чувствате умора и изтощение. Винаги имайте под ръка пакетче сурови бадеми, но не прекалявайте – 1 шепа е достатъчна да се почувствате ободрени.

NUTS
Pinterest

5. Соеви ядки/Ендеме: Те съдържат високо количество витамин В, фибри и протеини. Една чаена чаша соеви ядки е приблизително 17гр. протеини. Може да ги добавите към салата или да ги хапвате просто така.

6. Овесени ядки: Те ще трансформират карболиновите киселини в енергия. Освен това съдържат витамин В. Купувайте си възможно най-обикновените пшеничени ядки без допълнителни сушени плодове в тях.

bananas
Pinterest

7. Банани: Те са богати на калий, естествени захари, витамини и минерали. Те са страхотно гориво за организма, по всяко време на деня!

 

 

 

 

източник: www.ladymagazine.bg

снимка: Pinterest

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.