5 хранителни навика за плосък корем

Всички се възхищаваме на дами с плосък корем. Повечето от вас може би си мислят, че това е благодарение на упорити тренировки във фитнеса, диети и прочие. Да, така е, но не съвсем. Спорта винаги се отразява добре на фигурата, но не е задължително да спазваш нечовешки диети за да имаш плосък корем. Необходимо е да се храним правилно или по-точно да си изградим правилни хранителни навици. Какво ще рече това?

След една определена възраст мазнините които трупаме около пояса се стопяват значително по-трудно. Това не означава да се откажете от всички любими ваши изкушения, напротив. Създайте си 5 правилни хранителни навика с помощта на които просто няма да трупате такива мазнини или ще ви помогнат да се отървете от вече натрупаните такива в областта на корема.

Хранителен навик 1 – Контролирайте порциите

Да контролирате количеството храна, което изяждате не означава да не ядете нищо, просто внимавайте с количествата и за да ви бъде още по-лесно използвайте малки чинии. В тях със сигурност ще се побере значително по-малко храна. Не сипвайте допълнително, вместо това яжте бавно вече сипаната храна и след като приключите изчакайте малко преди да решите да сипете още малко в чинията.

Хранителен навик 2 – Винаги включвайте протеини в менюто си

Протеините при всяко хранене са задължителни ако искате да намалите телесната маса. Обработката им от организма изразходва много енергия. Така че задължително се убедете, че сте включили здравословни протеини във всяко меню.

Хранителен навик 3 – Яжте често, но по-малко

Вместо да се храните три пъти дневно с големи порции, включете здравословни закуски между основните хранения и намалете порциите на закуска, обед и вечеря.

Хранителен навик 4 – Консумирайте големи количества плодове и зеленчуци

Този навик според нас е най-лесен за приложение. Включете много плодове и зеленчуци в хранителния си режим. Те са нискокалорични, много здравословни и горят много калории, тъй като по естествен начин засилват метаболизма. А това означава, че по-бързо ще се отървете от натрупаните мазнини.

Хранителен навик 5 – консумирайте зърнени култури

Този тип култури са много полезни и помагат да се отървем лесно от мастните натрупвания в областта на корема.. Ето защо е препоръчително да се храните с овесени ядки, овесени крекери и разбира се пълнозърнест хляб редовно.

Следвайте тези съвети и ще се убедите сами в ефекта само след 2 седмици . Ако наистина ги спазвате правилно, а не измъквате 😉

 

 

 

източник: ladymagazine.bg

снимка:stayinghealthy.info

 

 

 

 

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.