5 супер храни, които ще поддържат кожата ви чиста

Кожата понякога може много лесно да се занемари ако за малко спрем да и обръщаме внимание и да се грижим за нея. Тя се нуждае също толкова от любов, колкото и останалото ни тяло. Също така може да е трудно на някои от дамите да полагат ежедневни грижи за кожата си за да я поддържат свежа, стегната и блестяща, да има здрав вид и да не страда от различни кожни проблеми. Въпросът който изниква в такъв момент е: Какво е най-доброто за нашата кожа без да се налага да жертвам много време и усилия?

Един от начините е да подхранвате кожата си посредством храната, която приемате. Ето 5 супер храни, които вършат чудеса с нашата кожа:

1. Черни боровинки: всеизвестен факт, е че боровинките са пълни с антиоксиданти. Опитайте се да ги включите в ежедневното си меню. Придържайте се към черни и червени боровинки и ягоди за максимален резултат.

blueberries
Pinterest

2. Домати: Те са страхотни и с удоволствие повечето хора ги консумират ежедневно. Съдържат доматен ликопен и Витамин С, а те просто нямат равни що се отнася до възстановяване на кожата. Силно се препоръчват на хора, които пушат, защото тена се избистря и кожата изглежда бляскава и здрава.

tomato
Pinterest

3. Тофу: То не е за всеки, но ако успеете да го включите в менюто си вашата кожа ще ви бъде много благодарна. То е заредено с протеини и калций, които и двете поддържат кожата здрава и се борят срещу всякакви нездравословни състояния.

tofu
fitsugar.com

4. Къдраво зеле: Може и да се зачудите защо къдравото зеле е в списъка с храните за здрава кожа, но ние ще ви кажем че то е пълно с витамини, минерали, протеини, калций и много други полезни вещества. Дори и да ядете веднъж седмично салата от зеле ще забележите разликата в състоянието на вашата кожа не след дълго време.

kale
thepioneerwoman.com

5. Вода: Не може без нея :)….на всички им е добре известно колко полезна е водата за целия организъм и макар тя да не е точно “храна“ е хубаво да приемате минимум 2л. на ден за да може да пречиствате и хидратирате кожата си по този начин. Ето и един съвет как пиенето на вода да не ви е досадно задължение: Ако трябва постоянно да ставате и да пълните чаши с вода едва ли ще изпиете 2-3 максимум за целия ден. Затова копувайте си минерална вода в бутилки от 0,500 мл. и ги дръжте винаги под ръка, така неусетно ще изпиете 4 такива и готово :).

WATER2
ladymagazine.bg

Много важно е да започнете веднъж, да се настроите вътрешно към тази промяна. Да включите няколко полезни храни и да пиете по-често вода не е много трудно. Успех ще има когато веществата се понатрупат и изведнъж ще видите колко добре ще се почувствате. Какъв по-добър стимул от това да видиш че усилията ти са възнаградени подобаващо. Успех момичета и не забравяйте да споделите резултата с нас 🙂

източник: ladymagazine.bg

снимки: Pinterest/thepioneerwoman.com/fitsugar.com

2 Comments
    1. Привет Таня,
      За нас е много важно мнението на нашите читатели, но когато то не отговаря на истината не бихме могли да се съгласим с него. Тази статия е авторска и ако по някакъв начин ви прилича на друга подобна не бихме могли да сме отговорни за това. Когато репостваме статии винаги позоваваме източника коректно.

      Поздрави

Leave a Reply

Your email address will not be published.