10-те най-ефективни храни с които можем да стопим мазнините на корема

Здравословния начин на живот е въпрос на избор. Това означава да живеете живот без болести- физически и емоционални, да нямате наднормено тегло, да сте изпълнени с енергия. Случвало ли ви се е по никое време да огладнеете рязко? – това обикновено се дължи на рязката промяна на нивата на захар в организма.Ако не се храните рационално това може да ви се случва доста често, но ако поемате храни с високо съдържание обикновено води до затлъстяване. Ето защо ние хората трябва да си изградим култура на хранене, което ще рече че трябва да се храним рационално и да знаем с какво се храним. Много важно е да четем етикетите на храните които купуваме.
Приготвили сме ви списък с храните, които спомагат изгарянето на натрупаните излишни мазнини. По този начин хранейки се с тях ние засилваме метаболизма и разграждаме повече мазнини.

1. Овесени ядки

Пълни с фибри, овесените ядки са чудесен източник на селен и засилват имунната система. Абсорбират лошия холестерол и го изхвърлят от тялото. Освен тоа стабилизират нивата на кръвна глюкоза в организма. Те са с ниско съдържание на мазнини и сол и са страхотна закуска за всеки ден. Не случайно се препоръчват от всички диетолози и специалисти по хранене.

Ако сте закусили с овесени ядки ще имате пре достатъчно енергия да свършите всичките си задължения без да чувствате никаква умора, а в същото време ще изгорите повече калории, тъй като овесените ядки са ниско калорични.

2. Горски плодове- малини, червени черни боровинки, годжи бери, къпини, ягоди

Много добра идея е да хапвате горски плодове ако сте решили да топите излишните мазнини в областта на корема. Те са богати на фибри – 6гр. в една малка чаша с боровинки. Може да си ги добавите към овесените ядки сутрин на закуска или пък да си приготвите смуути от боровинки за закуска.

berries
bhg.com

3. Ядки

Те са страхотни за изгаряне на излишни мазнини. Може и да се учудите – Как е възможно това, след като те самите са с високо съдържание на мазнини? Точно така, тъй като те са висококалорични на полезни мазнини ви засищат за дълго време и не ви се налага да поемате друга храна. Необходими са ви 24 бадема на ден за да държите глада надалеч от вас. Съществуват вече толкова много диети в които именно бадемите са основен продукт. Може да се включат към салатата за обяд или вечеря, да ги прибавите към закуската или просто да похапнете няколко като междинна закуска между храненията.

4. Диня

Учени от Американски университет са установили, че динята има страхотен ефект върху плаката която се натрупва по артериите и по този начин оказва ефект върху липидите в кръвта . Така се предпазва натрупването на подкожни мазнини в областта на корема. Хора, които се хранят често с диня са по-слаби от хората, които не консумират този плод.

5. Месо и Риба

Тези продукти са пълни с протеини. Ако искате да стопите бързо корема яжте повече риба. Богата на Омега 3 мастни киселини, които също така са много полезни за мозъка и спомагат повишаването на анти-стрес химикалите които са отговорни за намаляването на коремните мазнини. Бъдете внимателни с обработените меса, тъй като те съдържат наситени мазнини.

6. Супи и салати

Класика нали. Във всяка диета ще ги срещнете именно защото зеленчуковите салати са полезни за здравето и чудесни в изгарянето на мазнини. Разнообразието е голямо, нужно ви е само въображение. Правете си ги цветни, така не само ще ви е вкусно но и ще ви харесва на външен вид. Смело комбинирайте моркови, зеле, краставици, марули, айсберг, гъби, пресен лук, авокадо, грах, чушки без да добавяте разбира се мазни сосове от типа на майонеза и тн.  Доматената супа е изключително полезна и един най-мощните стимуланти за топене на мазнини.

salad
gimmesomeoven.com

7. Броколи

Пълни са с витамин А, калций, желязо и фибри. Всяко едно от тези вещества спомага изгарянето на мазнини. Освен това предпазват от сърдечни болести.

8. Каймак от мляко

Ако можете да си осигурите домашно прясно мляко, оберете каймака който се образува след като сте го сварили. Той е богат на калций и предпазва тялото от натрупване на излишни мазнини.

9. Сьомга

Богата на Омега 3 мастни кислеини, повишава метаболизма и изгаря калориите. Бори се успешно с неприятните болести и спомага организма да бъде здрав.

salmon
cookbook-recipes.org

10. Пилшко и Пуешко

Може и да са по-ниско калорично месо, но все пак съдържат така полезните за организма протеини. Съдържат още желязо, което помага за изграждането на червените кръвни телца. Колкото повече има от тях в организма, толкова повече кислород ще му е необходим. По този начин се засилва метаболизма.

11. Зелен чай, джинджифил и лимон

Съдържат високо количество антиоксиданти, а те от своя страна се борят срещу свободните радикали.

12. Зехтин

Също богат на антиоксиданти и по възможност хубаво би било да готвим само с него. Много добре контролира чувството на глад. Друго предимство на зехтина е, че държи нормите на холестерола в ниски граници и не им позволява да се повишат.

oliveoil1
Pinterest

13. Вода

Всеки забравя независимо, че винаги се напомня колко важна е водата за организма. Тя хидратира кожата, повишава метаболизма и чисти токсините от тялото. Ако изпивате всеки път преди да се храните по една чаша с вода ще забележите колко по-малко храна ще поемете. Това не само ще ви помогне да свалите ненужните килограми, но ще ви помогне да пречистите храносмилателната си система.

Този списък е достатъчен за да можете да си организирате едно богато и здравословно меню, с помощта на което ще пречистите организма, ще засилите имунната система и ще намалите обиколката на талията със сигурност. Можете да комбинирате със спортна активност, така резултата ще е още по-добър.

източник: ladymagazine.bg

снимка:Found on howtolose10pounds.org

 

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.