Упражнения за мързеланки

Лесни за изпълнение и ефективни като резултат

Трудно ли ви е да станете от дивана и да правите всичките онези упражнения, които ви съветват по реклама, списания и подобни статии в различни сайтове. Ако е така сме ви приготвили 6 лесни и много ефективни упражнения, които може да правите докато гледате телевизия.

Определено е трудно, когато не си спортувал никога да се мотивираш и да изградиш спортни навици с помощта на които да влезеш във желаната от теб форма. Това е дълъг процес, който изисква постоянство и воля. Е, не се притеснявайте повече за това. С тези 6 упражнения може да започнете вашето пътуване в света на спорта и добрата физическа кондиция. Може да ги правите докато гледате любимият си сериал.

 

Упражнение 1 – Клекове

Клякайте докато гледате телевизия или слушате музика. Толкова е лесно, че в един момент ще ви се стори забавно. Единия вариант по който може да правите клековете е класически: изправяте се в разкрачен стоеж, краката са разтворени на широчината на раменете, изпънете ръцете напред, дишайте дълбоко през устата и започнете да клякате до позиция седнало положение / все едно сядате на стол/. Другият вариант е да застанете до канапето и да ставате и сядате така 80 пъти. Ако ви се струват много и не можете да ги направите наведнъж, ги правете на серии по 20 с 1 мин. почивка между отделните серии.

 

Упражнение 2 – Лицеви опори

Може да ви се струва странно как точноо се правят лицеви опори на дивана докато се разтягате, но е факт. Поставете ръцете си на облегалката на дивана, съберете краката и се изпънете. След което се наведете към дивана и обратно в изходна позиция. Правете така 80 пъти в серии по 20 с 1 мин. почивка между сериите.

 

Упражнение 3 – Преси

Легнете на канапето, изпънете се хубаво, сложете ръцете под дупето и започнете да повдигате краката нагоре без да ги свивате в колената. Отново 80 пъти на серии по 20 / ако не можете наведнъж/. След като свършите с тези коремни преси се обърнете по корем, поставете ръцете на тила и започнете да се повдигате нагоре, като задържате по няколко секунди преди да се върнете в изходна позиция. Това е много полезно упражнение за гръбнака.

 

Упражнение 4 – Ритници

Това е едно много лесно упражнение. Докато си лежите свийте краката в колената и започнете да повдигате и стягате таза, направете 2 серии по 10, след което от същата изходна позиция изправете единия крак и повдигайте заедно с таза нагоре. Редувайте с ляв и десен крак. Отново 2 серии по 10 бр. това ще тонизира мускулите на бедрата, но най-голям ефект ще има при дупето.

 

Упражнение 5 – Ножици

Това е много популярно упражнение в домашна обстановка. Стяга корема и краката. Легнете изпънати на дивана, сложете ръцете си под таза и започнете да кръстосвате като ножици краката си. Правете това упражнение 40 пъти.

 

Упражнение 6 – Напади

Нападите са страхотни за глутелоса и краката като цяло. Застанете изправени, ръцете ви могат да бъдат зад тила или просто ги дръжте долепени до тялото. Започнете да правите нападите, като редувате ляв и десен крак. Направете 2 серии от по 20 напада.

 

Спортувайте за здраве и тонус, намаляването на телесната маса не би трябвало да е труден процес, създайте навици за спорт постепенно и  резултатите, които ще постигате ще бъдат трайни. Вашият организъм е една много умна машина, грижете се добре за нея и тя ще ви отвръща  със същото.

 

 

 

 

 

източник: ladymagazine.bg

снимка:fitmeplease.com

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.