Наръчник за отслабващи…

Да свалиш излишните килограми и да задържиш постигнатия резултат не е никак лесна задача и ако някой твърди обратното значи ви лъже. Въоражени със съветите които сме ви подготвили тази мисия ще бъде далеч по-приятна за изпълнение.

Ако търсите бързи диети с които да свалите 10 кг. за 10 дни няма нужда да си губите времето да четете целия материал. Ако обаче искате да се научи как да контролирате телесната си маса и изобщо целия си организъм значи сте попаднали на вярното място.

1. Намалете приема на калории

Да свалиш излишните килограми е проста математика. За да отслабвате с 1кг. на седмица намалете или изгорете 3500кал. в продължение на 7 дневен цикъл. Това намалява с по 500 кал. дневнатаа ви дажба. Много е трудно да премахнеш 500 кал. от дневното си меню, особено за тези които обичат да си похапват. Затова най-лесния вариант е да намалите с 250 кал. менюто и да изгорите останалите 250 с помоща на упражнения. Също така е важно да сте наясно с това клоко точно калории трябва да приемате спрямо вашето тегло и височина. Има такива калкулатори, които ще ви помогнат да изчислите дневния си прием на калории. Ако паднете под 1200 кал. на ден знайте, че вкарвате организма в стрес и вместо да намалите килограмите си, ще сте в застой.

2. Не се разсейвайте

Много е важно докато тренирате да не се разсейвате с телефони, разговори с приятели от фитнеса и други подобни. Концентрирайте се в упражненията които правите.

3. Яжте колкото се може повече и по-често Боровинки. Не само защото са пълни с антиоксиданти, но и защото разграждат мазнините.

4.Тренирайте сутрин

Намерете време да тренирате, независимо по кое време на деня, НО ако искате да изгаряте най-ефективно калории го правете сутрин.

naruchnik1
http://www.fitsugar.com/

5. Водете си хранителен дневник

Живеем в света на технологиите и ако не ви се пише в тетрадка може да си свалите подходящо приложение на телефона. Важно е да знаете какво сте консумирали през целия ден.

6. Пийте много вода

Водата е изключително важна за организма. Тя го  поддържа добре хидратиран. Може да се запознаете със всичките и полезни свойства тук.

WATER2
http://www.fitsugar.com/

7. Водете активен начин на живот

Това е много важно. Повечето от нас работят пред компютър, а това ни държи на едно място часове наред. Ето защо спокойно може да паркирате колата далеч от офиса, да слезете една спирка по-рано, да ходите пеш или с колело, да се качвате по стълбите вместо с асансьора и не на последно място посещавайте фитнеса поне три пъти в седмицата.

8. Спете минимум 7-8 часа на денонощие

По този начин организма се възстановява най-добре, повишава ви се имунитета и сте свежи и тонизирани през целия ден.

9. Спрете да се мерите за известно време ако не виждате особени резултати и това ви депресира. Ако тренирате усилено е възможно да трупате мускулна маса, атова повишава теглото, но топи лошите мазнини. Успокойте се в един момент желания резултат ще се появи, все пак препрограмирате организма си и трябва да сте търпеливи.

10. Не пропускайте закуската!!!

Ако закусвате редовно метаболизма ви работи с пълна пара, затова не пропускайте това важно хранене за деня.

11.Намалете тренировките

Ако сте изморени от дългите и натоварващи кардио упражнения ги заместете със същит, но с максимална продължителност от 10 мин.

naruchnik2
http://www.fitsugar.com/

12. Забавлявайте се

Живота е достатъчно стресиращ последните десетилетия, затова правете по-често нещата, които ви забавляват и разтоварват.

13.Натоварвайте тялото си

Ако усетите, че програмата по която тренирате не натоварва достатъчно организма ви, сменете упражненията или добавете 20 мин. към продължителността на тренировката.

14. Приобщете и приятелите си към вашия здравословен начин на живот. Подкрепяйте се взаимно.

15. Ходете по-често на разходки

В обедната почивка се разходете, раздвижете тялото си вместо да обядвате пред лаптопа на бюрото.

16. Наслаждавайте се на храната, която ядете.

17. Правете по-често секс.

18. Пийте зелен чай.

naruchnik3
http://www.fitsugar.com/

19. Намалете порциите с които се храните.

20. Яжте закуската си 1 час след като сте се събудили.

21. Заложете на интензивни кардио упражнения- 45мин., поне три пъти в седмицата, през останалото време може да правите по-спокойни тренировки.

22. Приготвяйте храната си сами. 

Да вечеряш навън с приятели е страхотно, но нека не ви става навик.

23. Ускорете метаболизма си хранейки се с правилната храна, спортувайки и пиейки много вода.

24. Приемайте повече протеини вместо захар.

25. Не пропускайте вечерните тренировки. Те ще ви помогнат да се оттърсите от стреса натрупан през деня.

26. Хранете се здравословно, но не прекалявайте с количествата.

27. Купете си нов и модерен екип с който да тренирате.

28. Хранете се по-често, но с по-малки количества.

29. Поставяйте си нови цели.

30. Поддържайте мускулите си в кондиция. Така и метаболизма ви ще бъде наред.

naruchnik4
http://www.fitsugar.com/

31. Яжте зеленчуци

32. Редувайте тренировките – фитнес, йога, аеробика, тае-бо, пилатес…. изберете поне три, които ви харесват и си направете програма.

33.Яжте фибри

34. Радвайте се на успеха си, споделете го с приятелите си.

35. Спрете да се храните с Junk Food

36. Изяждайте десерта си на закуска.

naruchnik6
http://www.fitsugar.com/

37. Хранете се с храни, които разграждат мазнини – бадеми, овесени ядки, соя, сладки картофи.

metabolism
Pinterest

38. Участвайте в тренировачен лагер.

39. Яжте свежа храна

40. Включете люти подправки в менюто си. Така ще изгорите няколко калории повече.

41. Включете се във фитнес група. важно е да има някой който да споделя не само успеха, но и трудностите през които се налага да минеш за да постигнеш този успех!

naruchnik8
http://www.fitsugar.com/

Е дами и господа с тези съвети няма как да не постигнете желаните килограми. Пролетта е близо, захващайте се за работа 😉

 

 

 

източник: ladymagazine.bg

снимка: fitsugar.com

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.