Как да си похапваме любимите неща по време на диета

Кой каза, че когато сме на диета не можем да си похапваме вкуснотийки?

Нека си признаем момичета, никой не обича диетите. Свалянето на излишни килограми е досадна работа особено ако не си свикнал да се храниш здравословно или да посещаваш фитнеса поне три пъти в седмицата. Всичко това отнема време и на повечето от нас им се струва мисия невъзможна.

Мили дами ако отделите необходимото време и мисли в този не лек процес, може много да го улесните. Трябва само да започнете да харесвате това, което правите. Така свалянето на килограми ще е като песен и храната с която се храните ще започне да ви харесва.

Ето няколко съвета как да не се отказваме от любимите лакомства и въпреки това да намалим килограмите, които са ни в повече.

 

Съвет 1:  НЕ пропуснете хранене

Ако си мислите, че това се отнася за някое от основните ви хранения жестоко грешите. Много ви моля, в никакъв случай НЕ пропускайте закуска, обяд или вечеря ако искате да отслабнете. Всеки път като правите това организма ви получава сигнали да се запасява поради недостига на храна. Ако се храните рядко всъщност забавяте метаболизма си, а вие не искате това нали!

Необходимо е да се храните пет пъти на ден: три от които са редовните хранения и две здравословни. Под здравословно хранене разбирайте прием на минимум 200гр. плодове или зеленчуци, салата, зеленчукови супи. По този начин поддържате метаболизма си в горните му граници.

Съвет 2: Огледалце, огледалце,кой е най-красив на света….

Това звучи чудато, малко странно, но всъщност е много полезен съвет, който помага много. Поставете 1-2 огледала в помещението в което се храните.. това е като магия, повярвайте ми. В момента в който се погледнете и чувството на вина веднага ще се обади. Няма начин да прекалите с храната при тези обстоятелства.

KG1

Съвет 3:  Хапвайте десертите в най-подходящото време

Ето това вече е нещо…

Знаете ли, че организма гори най-много калории сутрин. Сигурно се сещате, че това е времето в което може да си позволите всички любими ваши лакомства, в случай че сте на диета. Единственото правило е да ги хапвате на ЗАКУСКА!!!

Съвет 4: Как да поемаме по-малки количества храна?

Моля не се смейте, ще ви прозвучи странно, но работи!  Необходима ви е една панделка, която да вържете около талията си достатъчно стегнато за да я усещате без да ви пристяга много.Така ще знаете, че е там. По този начин няма да поглъщате всичко, което ви видят очите, а само достатъчното количество храна необходимо да ви засити. Също така, ако се чувствате неудобно да носите тази панделка навсякъде, слагайте я само когато сте си в къщи.

 

Е дами остава да ви пожелаем УСПЕХ!

 

 

източник:ladymagazine.bg

снимка:women2share.com

 

 

 

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.