Как да изчистим правилно мазнините от тялото си?

Да изчистим излишните мазнини от тялото ни изисква време. Време, което много от нас нямат и не могат да си позволят лукса да го отделят. Ако сте от тези, които могат да тренират 2-3 пъти в седмицата ето какво трябва да правите за да постигнете по-бърз резултат. Обърнете внимание на последователността на процесите! Ето ги и тях:

1. Правилната храна

Със сигурност това няма да ви изненада, тъй като сте го чували много пъти не само от мен. Ако храната, която приемате не е балансирана и съобразена за вашето тяло няма как да очаквате мега резултати, без значение колко тренирате. Ключа е в правилното хранене. От там трябва да започнете.

2. Активирайте изгарянето на калориите, като провокирате мускулите си и повишите метаболитния си рейт.

По-голямата част от изгорените калориите се определят от нашия метаболитен рейт (RMR). Калориите, които изгаряме извън състоянието на RMR са много по-малко. Вашият метаболитен рейт е функция от това колко мускулна маса имате и колко се натоварвате по време на тренировките си. Добавяйки активности, които активират мускулите да работят повече ще повишите RMR.

3. Ускорете метаболизма си

Това е следващата стъпка при изгарянето на мазнини. Разберете кои активности изгарят повече калории и повишете EPOC – консумацията на кислород от организма след физическа активност. Това е момента на възстановяване на метаболитния рейт. Ако тренировката ви включва леки упражнения с които натоварвате слабо организма и съответно мускулатурата си, възстановяването след това ще отнеме само няколко минути. Ако обаче тренирате здраво, без значение дали правите активно кардио или силова тренировка възстановяването на организма след това може да отнеме часове, в които продължавате да горите активно калории.

4. Правете активности, които изгарят калории, но не активират метаболизма или мускулите ви.

Такива активности горят калории, но не е задължително да ускоряват метаболитните процеси в тялото. Това е един ефективен метод да изгаряте допълнително калории.

Ако времето е вашето най-голямо препятствие, не го пропилявайте в неефективни тренировки. Спазвайте подходящия хранителен режим (това е първото нещо с което трябва да започнете), след което следвайте последователността на изброените активности. Или с други думи казано:

  • хранете се балансирано /опознайте тялото си и вижте отделните храни как ви влияят/
  • активирайте изгарянето на калории, като натоварвате отделните мускулни групи всеки път с една идея повече от предходния
  • правете по-интензивни тренировки за да възстановявате по-дълго
  • бъдете активни не само по време на тренировка /паркирайте по-далеч от входа на блока или офиса си и се разходете до там например/

Може да споделите вашия личен опит с нас, като коментар или мнението си от току що прочетената статия 😉

P.S. Ако нямате време да посещавате групови занимания в залата или да тренирате във фитнеса, може да изгледате видеото прикрепено към статията на www.bodyrock.tv с една уникална тренировка.

 

 

 

 

източник: ladymagazine.today

снимка: http://www.bodyrock.tv/

 

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.