Ефикасни упражнения за целулит

Целулитът е онази набръчкана кожа по­добна на портокаловата кора , която се забе­лязва по бедрата, ръцете и седалището.

Представлява натрупвания на мастна тъкан под кожата. Така ненавижданите вдлъбнатини се образуват, когато опре­делени участъци от подкожната мазнина хлътват под натиска на влакнестата съ­единителна тъкан, а други изпъкват. Ре­зултатът е неравна кожна повърхност, подобна на портокалова кора. Причини­те за това състояние все още са неизвест­ни. Предполага се, че възрастта, полът и наследствеността имат известно влияние върху устойчивостта на съединителната тъкан и дебелината на кожата (жените по принцип имат по-тънка кожа от мъжете, затова мастните джобове при тях са по-изразени).

Производителите на някои кремове твърдят, че продуктите им заличават целулита, но всъщност липсват конкретни доказателства за ползата от тях, а и пове­чето специалисти отричат ефикасността им. Липосукцията премахва подкожната мазнина, но може да увреди фината мре­жа от капиляри, лимфни съдове и колагенови нишки, с което да допринесе за повторната поява на целулит. Възможно е след процедурата кожата да изглежда дори още по-зле.

Упражненията срещу целулит са ефикасен начин да накарате мастните клетки да изразходват натрупаните запаси от мазнини. Упражненията срещу целулит ускоряват очистването на организма от токсини и отпадъци.

Най-често засегнатите целулитни зони са корем, ханш и бедра.

Упражненията срещу целулит и другите форми на физическа активност са необходими и полезни, тъй като 24 часа след изпълнението им тялото все още продължава да гори калории. По време на упражненията против целулит клетките се зареждат с кислород и енергийното ниво на целия организъм се повишава. Клетките, получили солидна доза кислород, преминават в режим на окисление, с други думи, изгарят мазнини.

Правете упражнения поне 3 пъти седмично и скоро ще забележите, че кожата на засегнатите от целулит места е по-стегната и по-еластична.

 

Упражнения за целулит

 

Легнете по гръб със свити в колената крака. Ръцете са долепени до тялото с длани, опрени в пода. Повдигнете таза със стегнати коремни мускули, задръжте няколко секунди и се върнете в изходно положение. Упражнението се бори срещу целулита в корема, ханша и бедрата. Правят се 15-20 повторения.

 

Легнете по гръб с ръце подпрени на лактите. Краката са плътно прилепнали един към друг, в шпиц позиция. Започнете бавно да свивате краката в колената, така че да усещате напрежението в бедрата и в седалищните мускули. Упражнението се бори срещу целулита в ханша и бедрата. Правят се 15-20 повторения.

 

Легнете по гръб с изпънъти крака, стегнати коремни мускули и ръце на тила. Повдигнете краката нагоре, като ги свивате, така че колената да станат перпендикулярни на пода. Упражнението се бори срещу целулита в корема, ханша и бедрата. Правят се 15-20 повторения.

 

Застанете на колене в кучешка поза. Бавно “плъзгайте” тялото назад, така че да може да седнете върху петите си. Задръжте за няколко секунди и бавно се върнете в изходно положение. Упражнението се бори срещу целулита в корема, ханша и бедрата. Правят се 10-15 повторения.

 

Легнете по гръб с център на тежестта седалището. Повдигнете краката на около 30-40 см от пода и започнете да ги кръстосвате във въздуха. Упражнението се бори с целулита в бедрата. Правят се 20-30 повторения.

 

 

източник: zdravno.co

снимка:  howtobeperfectwoman.com

 

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.