Бърза диета с кайсии

Кайсиите са не само вкусни и освежаващи през летните жеги, те са и ценно лечебно средство от хилядолетия. Високото им съдържание на фосфор и магнезий ни прави по-умни. Тези плодове са с най- високо съдържание на калций, а той поддържа косата и ноктите здрави и красиви, костите здрави, а мускулите пъргави.  Съдържат и Витамин А, който прави кожата сияйна, а погледът бистър. Фибрите в тях подпомагат храносмилането и по този начин стомахът става по-плосък. Оранжевият цвят се дължи на меланин, вещество, което отговаря за добрия тен. Така че преди плажа наблегнете на кайсии. Така хем ще сте по-елегантни, хем тена ви ще е по-хубав и дълготраен.

Петдневната кайсиева диета ще ви помогне да заредите здравната си банка, а в същото време ще се отървете от 2-3 излишни килограма.

1-ви ДЕН

Закуска: Към купичка нискомалслено кисело мляко добавете 1 с.л. пшеничени трици и 100гр. нарязани на ситно кайсии. Поръсете с канела, която активизира разграждането на мазнините.

Обяд:  Изпечете или задушете парче пилешки гърди без кожата. Нарежете го на жулиени и го залейте със сос от 3-4 нарязани и задушени с малко вода кайсии.

16ч.: 150гр. кайсии,1 пълнозърнесто блокче

Вечеря: 300гр. кайсии

 

2-ри ДЕН:

Закуска: Нарежете на четвъртинки 150 гр. кайсии. Залейте ги с 1 ч.л. мед и щипка канела, разредени с лим.сок.

Обяд: Изпържете си омлет от 2 яйца. Гарнирайте го с 100 гр. задушени в малко вода кайсии и поръсете с 1 с.л. настърган кашкавал.

16ч.: Филийка пълнозърнест хляб и резанче сирене.

Вечеря: 300 гр. кайсии

apricot
Pinterest

3-ти ДЕН:

Закуска: Филийка пълнозърнест хляб намажете с извара и я гарнирайте с резан пуешка шунка. Изяжте и 100гр. кайсии.

Обяд: Изпечете 120 гр. бяла риба и я гарнирайте с 1 варен картоф, подправен с лимонов сок и черен пипер. За десерт 100 гр. кайсии.

16ч.: 1 пълнозърнеста бисквитка и 1 чаша зелен чай.

Вечеря: Салата от 100 гр. домати, 100 гр. кайсии, 4-5 черни маслини, 40 гр. сирене и стрък пресен лук. Подправете я с 1 ч.л. зехтин, босилек и 1 ч.л. ленено семе.

 

4-ти ДЕН:

Закуска: Към купичка нискомаслено мляко добавете 1 с.л. овесени ядки и 100 гр. нарязани на ситно кайсии.

Обяд: Средна купичка зеленчукова супа от моркови, картофи, зелен боб и зелени джанки. Подправете я обилно с копър. За десерт 100 гр. кайсии.

16ч.: Филийка пълнозърнест хляб и 1 варено яйце.

Вечеря: 300 гр. кайсии

 

5-ти ДЕН:

Закуска: Направете си сандвич от пълнозърнесто хлебче, гарнирано с лист салата, резанче сирене и и 1 домат.

Обяд: 300 гр. кайсии

16ч.: 1 пълнозърнесто блокче и чаша зелен чай

Вечеря: Към средна порция ризото от кафяв ориз и зелени зеленчуци добавете 100 гр. нарязани кайсии, малко преди да стане готово. Подправете на вкус.

 

 

 

Това е дами и господа, лека и много свежа лятна диета. Очакваме да споделите ефекта 🙂

 

 

 

 

източник: www.ladymagazine.bg

снимка: Pinterest

 

 

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.